Safie2020 Merhaba! Bende 12+0 🫶cinsiyetimiz belli değil bugün kontrolüm vardı 2 li tarama testi yaptırdım sonucu 15 gün sonra dediler folik asit Protestan aspirin kullanıyorum 6 haftadan beri kanamalarım olduğu için yemek konusunda peynir yoğurt süt avokado ceviz muhallebi gibi şeyler tüketmeye özen gösteriyorum