Safie2020 canım 11+4 um 10 haftalıkken gitmiştim ilk doktora sıra bulamadım vs derken uzamıştı doktora gittiğimde mide sıkıntımın olduğunu agrı bulantı yanma olduğunu söyledim bana hicbsey vermedi bunlar cok normal dedi 1 ay sonra gel dedı tekrar nasib olursa 14.haftaya girdiğimde tekrar kontrol günüm geliyor kan ve idrar vermiştim gittiğimde o sonuçlara bakacak vitamin vs kullanmıyorum folik asit dısında onu da doktor kullan demedi ben kullanıyordum zaten 12.haftada bırakıcam genel olarak bir midemde yoğun agrı bulantı ve yanma var daha sımdıden doktorun da hicbsey vermemesi bseyler yememi engelliyor açıkçası kokusuz bulantı yapmıcak midemi agrıtmıcak şeyler yemeye çalışıyorum elimden geldiğinde tabii ki her gün ağrıyor istisnasız senın nasıl geçiyor canım