Ayz2819 9 ekimde ilk betam 390 çıktı iki gün sonra 911 çıktı. 18 ekimde 5+0 ken 21.839 çıktı. Ben ikiz bekliyorum. Beta yüksek olunca illa ikiz olacak diye bir şey yok ama olabilir de 😅
Ayz2819 Liyamm1 evet tek yumurta ikizleri benim tek kese kalp atışlarını duyduk. 7 haftalıklar şu an son adet tarihim 13 Eylül
Liyamm1 Ayz2819 anladim Çok tesekkür ederim 🤍 Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insAllah 🫶🏻