yenidenanne34 Betul-hakan bak ben dün öğrendim 2 hafta 6 gün oluyodu son adet tarihine gore benim deger 10 cikti. Sen 4+3sün bende o haftalara geldigimde 2binlerde olur degerim muhtemelen üşenmedim hesapladim o yuzden rahat ol 🤣
Melliisaa yenidenanne34 naaasiil yanli 😂😂 ben ilk öğrendiğim de 142 2 gun sonra 468 e benim kaç hafyalikk🤩
Busragokhan0911 Tubatgn burada sürekli öyle sorular görüyorum. Değerim şu kadar yüksek ikiz olabilir mi diye ☺️ o yüzden söyledim bende 4. Haftada 200lü olunca arkadaşın 10 kat. O yüzden olabilir yazdım ikiz demedim 😊
Mihranur Betul-hakan amin canım darısı inşallah kalp atışlarınıda duyup sağlıkla büyütüp kucağımıza almak olur inşallah hepimizin
Melliisaa Burcu__0506 aralarda kaç gün var canım bende ilk verdim 142 2 gun sonra 468 bugün de verdim çıkmadı daha kese görünmesi için 1000lere ulaşması lazım diyorlar
Melliisaa yenidenanne34 27 eylül kuzum uygulama 4 haftalık gösteriyor pek doğru değil gibi geldi bana
ahsenka Betul-hakan benim ilk kimyasal oldu sonra tekrar hamile kaldım beta 3200 çıktı 5 haftalıktı çarşamba doktora gideceğim