Merhaba canım anneler sizlere bir şey sormak istiyorum bugün doktora gittim ve beta hcg 2278 çıktı. Daha önce kimyasal gebelik yaşamıştım o değerlerim çok düşüktü bunu bu kadar yüksek görünce biraz endişelendim sizin değerleriniz nasıldı? Ben mi çok endişeleniyorum? 4 haftalık bir süreçte bu değer çok mu yüksek