Sevinc-Berna87 yenidenanne34 Benimde aynı canim bitane oglum var ikinci gebelik olacak ilk oglundada 4 ay falan sürdümü veya korumuyormuydun yumurtlamayimi takip ettin bu ay
yenidenanne34 Sevinc-Berna87 ilkinde de hemen olmamisti evet 3. Ayda falan olmustu bundada 4te oldu iste. Son 2 aydir yumurtlama testiyle takip ettim geçen ay olmayinca bu ay folik asite ek olarak d vitamini ve demir hapi kullandim canim bide düzenli olmasa da sabahlari esime keciboynuzu pekmezi icirdim 1 kaşık bilmiyorum bunlarin etkisi var midir
Sevinc-Berna87 yenidenanne34 bende 2 aydir folik asit kullaniyorum canim.bu ay ilk defa denedik vat 14 de belli olacak yaşim 23 insallah tutar ya cok ümitliyim ama senin yaşin kac canim bu arada hayirli olsun tekrardan :))
yenidenanne34 Sevinc-Berna87 insallah rabbim gönlüne göre versin canim olmazsada üzülme devam et denemeye 🥰 ben suan 29 yasindayim 4 ay sonra 30 olucam oglumu da 25 te dogurdum 🙂
Melk_plt00 yenidenanne34 hayırlı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız yani 6 gün öncedenmi yaptınız testi
Melk_plt00 yenidenanne34 anladım Ben de iki ay önce kürtaj oldum inşallah bu ay benimki de tutar bana da dua edin
yenidenanne34 Melk_plt00 insallah canim benim rabbim hayirli saglikli bir evlat nasip etsin sanada 🤲🏻💗
Tinimini44 Songulum Belim bide karnım ağrıyor sadece bakalım bekliyorum tedavi görüyorum çatlatma iğnesi vuruldum belki onun etkisidir
Sevinc-Berna87 Songulum insallah tutar yumurtlama günlerini hep degerlendirdim.iki defa yumurtlama.gördum insallah güzel haber alirim
Songulum Sevinc-Berna87 yumurtlamayı okadar kafana takma canım sonra görev gibi gelmeye başlıyor biz bu ay gün aşırı ilişki oldu inşallah tutar
Songulum yenidenanne34 inşallah bebeğine kavuşursun benim bir prensesim var 2 yi istiyoruz ama hayırlısı rabim olmayanlara da nasip etsin
Tinimini44 Songulum benim 3 buçuk sene olmadı hamile kaldım oda tedaviyle kalmıştım bı kızım var ikinciyi de 1 buçuk senedir düşünüyorum
Gmzesr Benimde bat 6 bnde heyecanla bekliyorum inşallah güzel haberler alırız birbirimize dua edelim 🙏🏻 hiç belirti yok çok nadir sol kaşığımda batma oluyor inşallah istediğimiz sonuçlar ile karşılaşırız 🙏🏻
Songulum Gmzesr ay bendede oluyor o batma sol tarafta hafif batma oluyor acaba hamilelik belirtisi mi 😍
Gmzesr Songulum yani öyle düşünüyorum ama çok heveslenmek istemiyorum hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum bakalım bekleyelim bakalım 😇😇