Mineee66 Gulmasal bende hamileliğim boyunca kullandım doktorum rapor yazmıştı 10 kutusuna 50 tl ödedim
srgl3362 Gulmasal doktorum sezaryan dan sonra bi kutu yazdı bana ama kullanmadım 18 gün oldu isteyen olursa verebilirim eşim bana sormadan almış duruyor evde
Guzelligim srgl3362 kimseye söz vermediyseniz alabilirim raporum da sıkıntı çıktı tekrar almam gerekiyo
Gulmasal Seval0sevall coraspin kullaniyorsan bisey olmaz kanda pozitif gorunce basladi benim doktorum ondan oncesi coraspin kullandim
cokkasmabeabi Gulmasal eşime alıyorum. 3 kutu raporsuz 100 kusur ödedi. Kalp damar rapor çıkardı 6 kutuya 0 lira ödedik
Smy38 Gulmasal ben de 5 aydri kullaniyorum ilk zaman baya para ödedim 200_300 gibi sonra ödeme çıkmadı hiç raporlu bı de
Birbebekbiranneee Ben raporlu olduğum halde para ödüyorum sürekli hatta 9kutusuna 900küsür gibi ödedim neden böyle oldu acaba
Aysll33 Guzelligim ewet pıhtılaşma sorunu var rapor çıkardık gebelikte kullanmam gerekiyor diye dahiliye bölümnde cikardm kadın doğumda da çıkarabilirsn
Guzelligim Aysll33 kadin doğumdan raporum var ama ücretli alıyorum pihti atması lazım diyorlar ücretsiz almam icin