Daha önce burada okumuştum. Doktorun ne üzerine raporlastırmasına göre ücret alınabiliyormuş. Mesela diyelim hamilelik sebebi ile yada kan pıhtılaşması sebebiyle vs vs. Ben daha önceki hamileliğimde de raporlastırmıstım ücretsiz aldım. Ama onu göğüs doktorum yazmıştı hamilelik olarak göstermemişti benim ciğerime pıhtı attı onun adını yazmıştı rapora. Şimdi kadın doğumcu ne yazdı bilmiyorum belki oda öyle yazdı ondan ücretsiz alıyorum