Sahrasema ilk doğumunda yaşım küçüktü hem korkmuştum hemde aşırı kastım kendimi tramva olmuştu vende uzun süre.o sancı sanki hiç geçmeyecek ölcem sandım o derece.Ama ikinci doğumda daha bilinçliydim sancılar geçecek doğum ne kadar rahat olursam Okadar kolay olacak diye düşündüm ki öylede oldu.suni sancıyı aldıktan 1 saat sonra doğurdum.Bu süreçte doğum sancısına değilde bebeğine kavuştuğun anı düşünmeni tavsiye ediyorum.Anın tadını çıkarmaya bak bebeğinle kavuşacağın kucağına alacağını düşün 🥰