Sahrasema 40 hafta 4 günlük oldum persembe günüm bitiyor yatış vercek çok korkuyorum ve üzülüyorum kendiliğinden gelsin istiyordum daha 3 günüm var ama suni sancidan çok korkuyorum lütfen benim için dua edermisiniz
edadm Sahrasema Allah yardımcın olsun kuzum tek avazda kurtulursun inşallah. bikaç günün daha varmış inşallah gelir kendi sancın
Sinemfrkn Sahrasema yarın bana da yatış verdi suni sancı ile başlatacak 40+3 oldu inşallah hemen açılmamız olurda atlatırız
Fatma1- Allah yardımcınız olsun. Benim de erken doğacak bebeğim önümüzdeki haftaya kadar alırız anca dayanır dedi doktor sezeryan olacağım o kadar korkuyorum ki
asimeylmz_1222 Yarın bana da yatış verildi 40+1 oluyor ve suni sancı ile doğum başlatilacak Allah yardımcımız olsun
Babykkh Aynı durumdayız benim de Perşembe kontrole göre yatışim olcak .ama sakin kalın korkmayın önemli olan sizin ve bebeğin sağlığı hangi koşulda ne durumda olursa olsun sağlıklı olsunlar .kolay doğumlarımiz olsun inslallah 🐣🌸
Sahrasema Babykkh amin inşallah bu zamana kadar sakindim ama gün belli olunca tedirginlik oldu inşallah kendiliğinden gelir ☺️
Papatyakokulukiz Sahrasema bende suni sanciyla doğurdum evet biz kadınların her şeyi zor ama Allah yardım ediyor sabrını veriyor canım. İçini karartma bol bol dua et . Bebeğini kucağına alinca bütün acılarını unutuyorsun . Allahim inşallah bir avazda doğurmayı nasip eder bütün hamilelere 🤲🏻
Sahrasema Papatyakokulukiz aminn inşallah canım benim Allah kimseyi o bunda bırakmasın sağlıkla kavusalim inşallah
Esraasamet Sahrasema Ben 8 saat çektim eşim hala anlatır hastaneyi inlettin diye aklıma gelince de halime gülüyorum aslında dayanilamayacak bir acı değil ve doğar doğmaz bir anda her şey bitiyor ağrı sızı acı bir rahatlıyorsun böyle anlatamam .. güzel şeyler düşün dua et çömel kalk bol bol yürü sağlıkla kucağına al inşallah Allah a sığın
Sahrasema Esraasamet haklısın aslında ikinci doğumum daha önce yaşadım ama kendiliğinden gelince birşey anlamamıştım bunda günüm belli ya ondan çok korktum