Anneoluyorumm00 isilpinar sağlıkla al kucağına inşallah canım 🤲 bizlerde dua et canım olması için ❤️😘
Yasum Benimde cuma günü planlı sezeryan olcak devlet te 37+3 ü ama bebek 4000 kilo bu yüzden beklemeye gerek yok dedi
YaSeEeeee Benim oğlumda kilolu doğdu mecburi sezeryan oldum şimdi 2. Geliyor yine sezeryan olacak Allah nasip ederse, iyi doğumlar dilerim Relax olun 🥰🤲
Biriciklerim3 isilpinar ciddi misin kız devlet normal denemeden nasıl sezeryan a alıyor bende öyle yaptırım bol bol bebeğe kilo aldıracak şeyler yiyim 🤣🤣 hangi hastane
Rabiagulcin isilpinar evet doktorumda öyle dedi aynı durumu sizinle yaşıyorum araştırmaya gönderdi orda takipliyim 38+4 olduk