Ozr42 benim 26. haftamda açıklığım olmuştu ve hiç anlamadım sıradan bi gün muayene için gittim o an fark etti doktor. Rahim kısalığını bırak 5cm açılmam vardı doğum yapacaktım. Dediğiniz gibi ciğer geliştiriciler vuruldu serum hap sürekli bu şekilde yattım . Tam 1 ay . Doğumum durdu zaten ama açıklığım hiç kapanmamisti. 30+6da doğum yaptım. 13 gün kuvezde kaldı oğlum ama şuan 3 bucuk yaşında çok şükür gayet sağlıklı erken doğmuş demezsin. Sizin haftanız benimkinden daha iyi korkmayın allahin izniyle rahim ağzı kisaligi yukseliyormus çok okudum burda . Hastanede yatın doktorları dinleyin vaktinde kucağınıza alırsınız inşallah 🤲 içiniz biraz olsun rahatlar belki