Kızlar bende 28 haftalığım bugün akıntım kahverengi geldi ve doktor gittim rahim ağzımın kısa olduğunu söyledi erken doğum riski var yatışım yapıldı. Nst yapıldığında düzenli sancım çıktı sonra tekrar yaptılar bu sefer düzenli çıkmadı . Ağrı kesiciler ve çiğer geliştirici vurdular . Böyle olupta haftasını uzatanlar varmı ?