srgl3362 en başından beri sadece kayınvalidemler geldi. Hemde her akşam neredeyse ( yakın oturuyoruz) ve her öğün için yemek falan bırakto evin her yerini sürekli temizledi sadece hafta içi günler işten çıkıp geldiği için süpürge açmadı (site içi belli saat sonrası süpürge yasak) onuda sabah eşim açtı o kadar. Eğer doüum sonrası yardımcı olmayacaklarsa belli süre kimse gelmesin. Ben sadece arada sevdiğimiz dostlarımızı falan ekstra çağırdım onlarda 1 bilemedin 2 saat oturup gitti her şeyleriylede eşim ilgilendi. Taa ki eşimin doğum gününe kadar 28 Temmuz’da doğum yaptım ilk ağır misafirim 4 ekimdeydi ve o günde doğum günü için toplaştık bebek görmede aradan çıktı, o günde her gelen bir çeşit getirdi ve yine kayınvalidem hazırlık yaptı, gittiler. Ben ama günlük bebeğim uyuduğu zaman uyumaya çalışırdım hep o dönemde yine gittim uyudum düzenimi bozmadım. O yüzden sizde reddedin. Götümün üstüne oturamazken misafir ağırlamakla uüraşmadım. Şimdi 2.geliyor yine aynısını yapacağım. Herkese hayır. Sadece yanında iyi hissettiğim, rahat ettiğim ve bana köstek değil destek olacak kişilere tamam yani.