Hilalali Snmlsn teşekkür ederim. Bugün 3.günüm gaz çıktı ama ameliyat yerim hala acıyo yürümekte zorluk çekiyorum maalesef bi de sırt üstü yatamıyorum oturduğum yerde uyuyabiliyorum bi an önce geçecek inşallahhhh
2cocukluu-annee NewMomm1 ben spinal olmustum hic aci hissetmedim sadece cekistirmeleri hissettim onda da heyecanlanmistim.kendimce simdi cikariyolar falan diyodum bi baktim oglum karsimda cok cabuk bisey anlamadan oldu.