NewMomm1 Arkadaşlar merhaba spinal sezaryen mi, epidural sezaryen mi iyi sizce? Ve ameliyat sırasında acı vs hissediyor musunuz? Bir kaç kişi acı hissettiğini söylediği için merak ettim açıkcası.
ecembugra53 NewMomm1 ben oldum canım spinal acı yok hissiyat var🙂 ama kotkulacak bişey değil hiç kotkmana bile değmex 🙂 acı yok zaten uyusmuş oluyor beldem asagı
Yaprakdokumuseverr NewMomm1 farkı nedir acaba? Ben birini vuruldum ama hangisiydi bilmiyorum. Ve o hissiyat beni korkuttuğu için genele döndük
YuvarlanamayanPaanda NewMomm1 epidural normal doğumlarda olur canım sezeryanda olmaz spinal sezeryandada anestezi uzmanını dinleyip kendini sıkmazsan iğneyi asla hissetmiyorsun
Aylzanne NewMomm1 kesinlikle epitural üç gün önce spinal anestezi ile sezeryan oldum ikinci sezeryanim mahvoldm acidan
ecembugra53 NewMomm1 hayor sinek isırıgı gibi bişey oluyor hiç acı yok yani 🙂 rahat ol vesvese yspma canım ve kiöseyi dinleme korkutma kendini 🙂🌹
Zehraok72 NewMomm1 spinal olan acısız ama etrafımda epidural olanlar çok kötü oldugunu ve ilerde çok sıkıntılar yaşadıklarını söylediler o yüzden 4 düncümü spinal oldum normal iğne olur gibi oluyor okdr hiç agrısı yok 😊🥰
NewMomm1 Yaprakdokumuseverr bende hiç bilmiyorum arkadaşım doğum yaptı bugün Spinal doğum istediğinde doktor Epidural Sezaryen yapalım onu öneriyorum demiş öyle duyunca şaşırdım bende
NewMomm1 YuvarlanamayanPaanda arkadaşım Epidural Sezaryen oldu bugün doktoru spinal yerine epidural sezaryen öneriyorum onu yapalım demiş bende yeni öğrendim
YuvarlanamayanPaanda NewMomm1 çok değişik epituralde ipne omurilikte kalıyor sürekli uyuştuma etkisi verilıyor doz doz diye biliyorum ben normal doğumlarda olur hep öyle gördüm 2 sezeryan oldum ilk kez duydum şaşırdım
NewMomm1 YuvarlanamayanPaanda Epidural doğum da dura çevresindeki bölgeye anestezik madde verilirken spinal anestezi de daha derine anestezi verilmesiyle ağrı hissinin azalması sağlanır internette böyle yazıyor😂 bende yeni öğrendim
YuvarlanamayanPaanda NewMomm1 aman bence en iyisi spinal ben 2. Bebem spinal olacam ilkinde bilmiyordum genel oldum aman aman 😂
Hilalali NewMomm1 bende dün doğum yaptım belden uyuşma ile ve hiç korkulacak bişey yokmuş acıya karşı çok hassas ben bile çok kolay diyorum düşünün yani…ameliyathaneye girdim 5 dakika sonra bebeğimi çıkardılar ve o kadar samimi bi ortam vardı ki ameliyathanede düşünün müzik eşliğinde doğum yaptım ve tüm çalışanlar motive etmek için ellerinden geleni yaptı. Tek zorluğu ameliyat sonrası illaki acı maalesef
Snmlsn Hilalali sağlıkla büyüsün yavrun inşallah 🤲🏼 çok mutlu olun. Çok ağrım var mı hala? Gazını çıkarabildin mi? Yürüyebildin mi? Yavrumu kucağına alıyorsun dimi ❤️
NewMomm1 Hilalali çok sevindimm güzel geçmesine inşallah benimde güzel geçer ve doğum yapacak tüm herkesin🌸
Hilalali Snmlsn teşekkür ederim. Bugün 3.günüm gaz çıktı ama ameliyat yerim hala acıyo yürümekte zorluk çekiyorum maalesef bi de sırt üstü yatamıyorum oturduğum yerde uyuyabiliyorum bi an önce geçecek inşallahhhh
Otherozge NewMomm1 ilkini spinal oldum.ikinciye hamileyim kesnlikle spinal tercih ederim.acı yok.his var ama bebeğini ilk emzirme zamanları acısız geçiyo.spinal etkisi geçtikçe agrın oluyo ama agrı kesici yapıyolar.