Merhaba! Benim de ilk gebeliö Allahın izniyle mart sonu doğum. Ama bence sizin ilk 3 ay için az olmuş. Herkes bana bebeklerin kakasının falan çıkmadığı zamanlarda zıbınları çöpe attığını söylüyor. Aman en kötü yetmezse alırsınız hemen ne olacak. Fazla alıp giyememesindense