Bende bugün gittim ilk defa doktora 317 çıktı dün beta. Keseyi göremedi tabi küçük olduğu için. 10 gün hatta 2 hafta bekle dedi. Ama nasil zaman geçecek bilmiyorum. O kadar sabırlı olsam erkenden ogrenmezdim😂 bu arada geçen hafta çarşamba beta 44 le öğrendim. Cuma 87,pazar günü ise 317 oldu. Sizce artış nasıl ilk gebelik olduğu için bir şey bilmiyorum. Kaç haftalık o da belli değil. Çünkü son adet tarihine göre beta düşük,geç döllenme olabilirmiş. Kaldım böyle muallakta