Krispiim16 Berfin2626 hayır canım erken söylenince düşük yaptıranlar oluyormuş bebeğe zarar veriyorlarmış
Berfin2626 Krispiim16 ayy bu insanlar bazıları cani yaaa geçen hastane de kadın 3 aylık bebeği düşürmek için ilaç istiyor doktordan 🙄 ben sok allah ıslah etsin gerçekten 😐
Krispiim16 Berfin2626 amin allah akıl fikir versin insanlara madem istemiyorsun korun olduysa da Allah’ın mucizesini istememek düşürmek nedir
Faeb_37 halimeaydin canım benimde kahverengi akıntım vardı hiç iş yapmadim bolca dinlendim progestanla geçti çok şükür seninde geçer Allahın izniyle inşallah 😊
halimeaydin Faeb_37 çok teşekkür ederim tatlım. Ya bişey sorcam sen bu hapı kullandığında ağrın falan oluyor muydu?
Faeb_37 halimeaydin bu hap beni mahvetti tansiyonum düştü hep bide okula bırakıp almam gereken 9 yaşında kızım var mahvoldum inan sonra doktorum vajinal yoldan al yan etki azalır dedi sonra cidden rahatladım sen ne durumdasın peki yan etki çokmu sendede cnm
Faeb_37 12 de %70 erkek dedi 16.haftada tekrar bakalım dedi ama ben meraktan fenayim o yüzden 15. Haftada gitmeyi düşünüyorum tekrar etrafımdakiler değişmez erkek çocuk yanılma olmuyor diyorlar ama ben genede kimseye değil doktoruma inanicam😂😍
halimeaydin Faeb_37 cnm bugün 4gündür kullanıyorum dünde kötü oldum bugün sanki kullanınca etkisi fazla olmadı. Bakicam pazartesi gününe kadar eyer devam ederse doktora gidicem inşallah.
halimeaydin Faeb_37 bende ilk iki gün falan böbrekleri me de ağrı yapıyordu sanki baygınlık geçiriyordum uykuluydum hep. Sanki beni zayıflatıyor bu hap😖😖
Faeb_37 halimeaydin kesinlikle doktorunla görüş cnm belki vajinal tavsiye eder sende rahat edersin inşallah