Kmlc benim kanamam gece olmuştu kan almışlardı sonuçlarım normaldi sadece AST ve ALT e(karaciğer enzimleri) değerlerim bir miktar yüksekti doktorum da bir hafta sonra tekrar bakalım dedi baktık birazdaha yükselmiş sonra beni gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi ilk aşama da hepatit a ve hepatit b değerlerime bakıldı temiz çıktı usg aldılar ciğerlere bakıldı oda temiz ilaçlara bağlı olabileceğini soyledi kendi doktorumunda izni ile progestanı bıraktım tekrar kan vericem yarın umarım biraz düşmüştür