Dün aksamdan beri ne yaptıysam tuvalete tam çıkıp rahatlayamıyorum. Cocuklara yapılan lavmandan yaptım yine de olmadı bağırsaklarım yer değiştirdi diye bulamadı mı enayi ilaç naptı akdkdböyle .tuvalet yaptığım yerin ucu öyle bir ağrıyor ki karnıma da ağrı sancı veriyo gerçekten cıldırıcam. Nasıl geçecek bu ya 33.haftadayım bide her trimesterda bi kere lavman yapmış oldum resmen. Diğerleirnde rahatlsmıştım ama bu cok baska oldu anlamadım olmuyo her tusa bastım. Kefir içtim kuru kayısı yedim süt içtim off. Bide doğumdan sonra da böyle olursa ben napıcam. Allahım sen yardım et