Sevim__ bizimde bugün 13 günümüz hastanede dün gittigimde entubeden çıkarmışlar küvez içi oksijen alıyor bizim bebekte aynı doktor iyiye gidiyor dedi haftaya çarşamba 3 hafta biticek doktor en başından beri 3 haftayı bulur demişti inşallah duruma iyiye giderde çıkarırız 😐 sizinde bebeğiniz eminim iyi olucak gerçekten çok güçlüler zaman geçmek bilmiyor ama dayanmaya çalışmamız lazım inşallah bebeklerimiz düzelip sağlıklı bı şekilde evlerine gelicekler 💙