Sadeceanne2 elestirme yapmadim fikrimi beyan ettim 🙏🏼 kendimde zorunlu sezaryen oldum. Ama tercih etme durumum olsaydi yani keyfii olarak sezaryeni tercih etmezdim. Sonucta normal dogum yaradilisimizin parcasi ve en sagliklisi… benim yorumumda vurgulamak istedigim estetik yaptirmasi degildi, estetik sebebiyle tercih edilen dogum yontemiydi. Cunku oyle ya da boyle eskisi gibi asla olamiyor vucudumuzun herhangi bir yeri 😉