adalinda-35 Kızlar süt sagmak için kalktım bebeğim 3 gündür küvezde ağlamaktan süt sağamadim kendimi durduramiyorum 😔 sütüm kesilecek diyede çok tedirginim 😔
Sevgi1985 adalinda-35 canım zor bir durum ama bir çok bebek küvezde giriyor Allah dermansız dert vermesin Rabbim en kısa sürede kavuştursun ne den küvezde
Minigiim-vebenn52 adalinda-35 stres yapma üzülme ki bebeğini güzelce besle hemen çıksın bunu düşün canım Allah yardımcın olsun neden kvğeze girdi erken mi doğdu
isilay2 adalinda-35 Sen ne kadar kendini üzersen bebegin de bunu hisseder çünkü bebekler annenin duygu durumunu sünger gibi emiyor özellikle de prematüre bebekler benim bebeğim 3 aydır küvozde entübe de oldu extübe de oldu beslenemedi de durumu kritikte dendi ama ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim goguslerimden kan gelene kadar süt sağardım sen bol bol sütünü sağ kendini üzme umutsuzluğa kapılma prematüre gücü diye bir şey duydun mu hiç annelerine kavuşmak için ne kadar savaşıyorlar. Goruse gitmeden önce göğsüne ağız temizleme mendili koy bir iki tamla sütünü damlat bebegine götür senin kokunu hissetsin bir iki gün sonra mendili al koklaya koklaya sütünü sağ sütündeki artışı goruceksin onericegim kişiyi de bol bol dinle videolarıni izle hatta mumkunse senin için kitaplarını al oku İnci Candemir kendisi hem prematüre annesi hemde prematüre danışmani yılmadan usanmadan yardım eli uzatanlarin bütün herkesin sorularını cevapliyor insan bilmediği şeyden korkar bir an önce kavuşmanız dileğiyle inşallah 🤲❤️
adalinda-35 Minigiim-vebenn52 saol canım 38+1 de doğdu solunum sıkıntısı var ve enfeksiyonu var benden geçti 😔
Sevgi1985 adalinda-35 solunumu erken doğduğu için sanırım küvezde antibiyotik tedavisi uygulanır enfeksiyon için ıda 4 gün falan sürüyor kızımda yoğun bakımda kaldı 5 gün kakasını yapmışdı solunum hizlanıp enfeksiyon için tedavisi uygulandı inan hiç üzülme onlar çok güçlü oluyor annesi
tugba8080 adalinda-35 çok geçmiş olsun solunum sıkıntısı neden oldu acaba sigara kullanıyor muydunuz ?
Derleryahani adalinda-35 çok geçmiş olsun, Allah hiçbir hastalık bırakmayan bir şifa versin, enfeksiyon ne enfeksiyonu acaba, normal doğum muydu? Ben de kendimde idrar yolu enfeksiyonundan şüpheeleniyorum da bebeğe geçer mi diye endişeliyim
Minigiim-vebenn52 adalinda-35 üzülme canım tanıdıgımında öyle olmuştu 5 güne çıkmıştı inşallah çıkar seninde hemen
adalinda-35 isilay2 çok teşekkürler öneriniz beni birazda olsa mutlu etti dediğiniz şeyi denicem ve kitabida okucam kendimi hep iyiye yorsamda odasına kıyafetlerine bakınca içim gidiyor işte annelik duygusu böyle biseymis 😕
isilay2 adalinda-35 Bende ilk zamanlar senin gibiydim beşiği yatak odamın baş ucunda duruyor bakıp bakıp ağlardım ama gerçekten sen toparlandıkca ümit ettikçe bebeğininde toparlandığını goruceksin yılmak yok vazgeçmek yok prematüre bebekler çok güçlü anneleri daha da güçlü odaklanman gereken tek bir şey var süt ve onun sağlıklı olması bir an önce. Hepsi geçicek Allah’ın izniyle evet dışardan söylendiği gibi olmuyor çok haklısın seni anlayabiliyorum da yaşamayan anlayamaz ama hepsi geçicek bebeginle kavuşucaksın emin ol.❤️
isilay2 Sevgi1985 Erken doğmuş olmasa da küvöz yolu gözleyen her anne için bu durum aynı hepsiniin yaşadığı duygu durumları endişe korku hepsi aynı🥹
Hsrt80 adalinda-35 kırma cnm rabbim şifasını nasip etsin. Derdinin dermani var sonu ta Dr elinde yanında olsa birşey olsa daha çok uzuluyursun sen kendini toparlamaya bak bebeğine süt olmasını sağla evlat evet çok başka annelik çok başka ama sağlığında düşün yaşadim bende o günlerden geçtim ama anne dik durmalı sakın üzme kendini
Sevgi1985 isilay2 evet biliyorum canım yaşadım aynı şeyleri anneliğin verdiği üzüntü zor ama minnikle çok güçlü bunu bilmeliyiz hatta bizler onlar kadar asla güçlü değiliz