Yagizinannesi_ Liya98 Acile gittim bana mevsimsel alerji dedi ama yine karaciğerler enzimi için tahlil baktırmamı söyledi. Uyuz olsa onlar herhalde🤦🏼♀️
Mugemurside1 Yagizinannesi_ aynısı bende de oldu. 10+5 hamileyim. İki haftadır var. Kolumda ve bacağımda. Kadın doğum doktoru cildiyeye gitmemi söyledi. Haftaya randevum var. Siz gittiniz mi ne dediler.
Yagizinannesi_ Mugemurside1 Kan verdim karaciğerler için temiz çıktı gebelik kaynaklı alerji dendi yakın zamanda durdu kaşıntılar bazı gebelerde sebebsiz olabiliyormuş
Mugemurside1 Yagizinannesi_ anladım geçmiş olsun. Karaciğer testi dediğiniz ne oluyor acaba. Alt ast değerler mi
Ebrudeniz41 Yagizinannesi_ aynı benim bacaklarımda cildiyeye git ben gittim krem verdi bana uyuz gibi uyuz mu diye sordum doktora şüpeli dedi kesin bişi demedi ama verdigi krem daha çok kaşıntı yaptı kullanmıyorum hep yara oldu kanıyo bacaklarım kollarım bendede aynı
Yagizinannesi_ Ebrudeniz41 Kaşıma hem iz kalıyor hem daha çok kaşınır. Ben devamlı krem sürüp kolanya döküyordım eğer dayanamazsam suya tutuyordum bir süre dayan kaşımadam geçer
Mutluannee- Merhaba şuan 21+2 haftalık hamileyim 15. Haftadan beri kaşınıyorum aynı görseldeki gibi vücudum 2. Gebeliğim ilkinde bu tarz bişey olmadı 2 farklı doktora gittim bulamadılar ne olduğunu acaba sizin nasıl geçti kaşıntınız
Mutluannee- @Yagizinannesi_ Merhaba şuan 21+2 haftalık hamileyim 15. Haftadan beri kaşınıyorum aynı görseldeki gibi vücudum 2. Gebeliğim ilkinde bu tarz bişey olmadı 2 farklı doktora gittim bulamadılar ne olduğunu acaba sizin nasıl geçti kaşıntınız
Yagizinannesi_ Mutluannee- Bol suya tut ayaklarını kaşıma yapma. Alerji yapabilecek birşey tüketiyorsa ona dikkat et. Ve bol bol nemlendr başka türlü geçmiyor banada çözüm bulamadılar 3 hafta falan sürdü sonrageçti