Ben yüksek tansiyon hastasıyım ve ikinci gebeliğimi geçiriyorum tansiyonun normalde düşükse ve sadece tansiyon şikayetin yoksa beraberinde baş dönmesi gözünde bulanıklık kusma gibi şikayetler de varsa muhakkak gözükmelisin, Bende çoğu zaman 14 çıkıyor ama bu hastalığımdan ötürü dinlenince gecmiyorsa sakin olun hastaneye başvurun derim bebek hareketlerini de takip edin çok geçmiş olsun😔😔😔🤲🤲🤲🤲