Bsr_0 bdenerigokce düşmezse mutlaka gidin ertelemeyin tansiyon yüksekliği gebelik zehirlenmesinden kaynaklı oluyo ihmal edilmemeli
Bogaburcu bdenerigokce canım şu an tansiyonun yüksek çıkıyor belli sürekli oynayıp duruyor bu şu an için çok tehlikeli bir şey değil ama hastaneye gidip kontrol altına almaları gerekir daha da çıkarsa o tehlikeli o yüzden sakince acile git kimseye sormana bile gerek yok.
bdenerigokce Bahar1644 hayır tam tersi düşük çıkardı bi kaç gündür baş yoğunluğum vardı ölçüyordum ama tam sıkmadığım için ideal diyormuş 😳 bi kaç gündür var sorun olmaz inşallah ya
Limonis Düşük tansiyon çok önemli olmayabiliyor ama tansiyon yükselmesi ve düşmemesi tehlike tabiki git
Elt60 bdenerigokce Takip edin. Benim de son 2-3 gündür 13-7 13-8 çıkıyor. Dinlenince normale dönüyor ben de. Eğer diyabet varsa o da etkiliyormus tansiyonu. Bugün tokluk şekerim yüksek çıktı ben ona bağladım. Normalde hep 10-6 11-7 çıkardı. Bebeğin hareketleri nasıl?
2prenses_masal-oyku bdenerigokce düşük tansiyon önemli değil zaten de yüksek olmamaası gerekiyomuş ona tehlikeli demiş arkadaş doğru söylemiş
umrumdadegil bdenerigokce takipte kal malesef gebelikte çok tehlikeli oluyor tekrar çıkarsa git ihmal etme🌸
umrumdadegil bdenerigokce sen git bence haftanda büyükmüş Allah korusun gebelik zehirlenmesi falan olmasın ablam da aynı şekilde hep tansiyondan gidiyordu hastaneye
umrumdadegil bdenerigokce panik yapma ama sakın böyle dedik diye daha fazla etkilenme sakin sakin hastaneye git bişey olmaz inşallah 🌸