Ebru3457 merhaba bende 22. Haftadayım ve bende de şiddetli kaşıntı bar doktoruma danıştım sabah akşam travazol krem sürmemi ve sirkeli suya oturma banyosu yapmayı önerdi legenin içine banyo yaptığımız sicakliktaki suyu doldurup içine 3 bardak sirke koyup 1 ila 2 dk onun içine oturulmalı şeklinde