Merhaba benim genital bölgemde hamile kalmadan önce enfeksiyon başlangıcı gibi kaşıntı olduğunda Travozol krem sürüyordum hemen geçiyordu hamilelikte de 1 2 kere sürdüm acaba gebelikte kullanılıyor mu zararı var mı bilen yardımcı olabilir mi doktora gittiğim de sormayı unuttum randevuma da 4 gün var daha