dilekkaratas1 Bende instagramdan Bebesoil sayfasından yaptırdım web sitesi de var hatta ben memnun kaldım henüz kullanmadım ama gayet güzel geldi sorun yaşamadım !
Semanur60 Kumru_6694 ürünleriniz geldiğinde yorumlarınızı palaşırmısınız bende o sayfadan yaptırmayı düşünüyorum
simaymasalim 37sedac ilk kızımın takımını bu sayfadan yaptirdim hiç kaliteli değildi baskısı soldu yıkadıkça renkleri gitti battaniyesi tüylenir gibi oldu
Ceremua Nazmomyy ben 2 kızımı da astral babyden yaptırdım hem çok kaliteli hem organik pamuk kumaşından mükemmel dokusu var tavsiye ediyorum kesinlikle
Nazmomyy Belinay-aras merhaba tekrardan ben en çok buranın ürünlerini beğendim ama eminde olamadım acaba fotoğraf paylaşma şansınız varmı aldıklarınızın