Semanur60 Nazmomyy bende düşünüyorum çok sayfa var ama güvenemiyorum kalitesi nasıl olur diye🤭arkadaşım instagramdan bebeqon sayfasından yaptırmış memnunum dedi
Sinemgndg Nazmomyy ben instgramdan butikbebecikte yaptırdım internet hesabıdavar hatta şiparişi verdim pazartesi gelecek çok güzel ve yumuşacık mali kaliteli çevremdekiler orada yaptırdığı için bende orada yaptırdım öneririm bir bak sayfaya güzel modeller var
Belinay-aras Merhabalar ben instgramdan ght_babyshop sayfasından yaptırdım be harika geldi tavsiye ederim
Nazmomyy Belinay-aras merhaba tekrardan ben en çok buranın ürünlerini beğendim ama eminde olamadım acaba fotoğraf paylaşma şansınız varmı aldıklarınızın
Nazmomyy tugba_2365 evet güzel ama ben biraz takım olsun istiyorum burda sayı olarak az teşekkür ederm ❤️
Nazmomyy tugba_2365 evet güzel ama ben biraz takım olsun istiyorum burda sayı olarak az teşekkür ederm ❤️
Aykem Nazmomyy gardrops elmaşeker den yaptırdım aşırı memnun kaldım battaniyede yaptım aşırı ilgili ve uygun
irem10 Nazmomyy betusunhediyelikleri diye bir sayfaya yaptırdım hastane çıkışı + isimli yastık 1500 TL , pahalı ama kesinlikle değer basit nakışları da yok oyle kumaşı vs de çok iyi pahalı gelmeyecekse burayı oneririm
Kbrascc Nazmomyy kesinlikle https://instagram.com/hand_made_by_esra?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA== hand made by Esra dokusu pamuk harika kumaşlı güzel el işçiliği vardı öneririm 🥰
Bbkanne Bende İnstada canhediyedunyasii diye bi sayfada yaptırdım hem uygun hem de kaliteliydi. 10 lu takım 445₺ e aldım
simaymasalim 37sedac ilk kızımın takımını bu sayfadan yaptirdim hiç kaliteli değildi baskısı soldu yıkadıkça renkleri gitti battaniyesi tüylenir gibi oldu