Minikruyam Hamileliğin sonunda olup yada ikinci üçüncü evlatları kısacası tecrübeli anneler !!!!! şunu yedim ictim bebeğim iyi beslendi iyi kilo iyi gelişti dediğiniz besinleri yazarmisiniz beslenmeme çok dikkat edemiyorum malesef gelişiminde şuanlik bişi olmasada daha çok yeniyim ikinci trimisteri daha iyi geçirmek istiyorum Allah’ın izniyle tecrübelerinizi duymak isterim♥️♥️♥️
2424aa Minikruyam badem ceviz fındık muz siyah üzüm kaşar 3. Aydan sonra her gün bir tane soda 28. Haftada havuç suyu kalsiyum için özellikle süt ( muz ceviz süt karışımı da çok kilo aldırıyor) bal pekmez yumurta bunlar çok önemli
AsELinAnneSi__ Minikruyam Muz kuruyemiş bende işe yaradi nerdeyse iki haftada bir kilo almış bebek (haftasına göre biraz zayifti o yüzden abarttım yediklerimi biraz) dikkatli olunması da gerekir tabi
aysenur30a Minikruyam şuan 37. Haftam. Ben hamileliğe 50 kilo ile başladım ilk 4 ay bulantılardan 48 e düştüm baya zayıftım yani . Zayıf olduğum için de baya korkmuştum çocuğum büyümicek küçük kalıcak kilo almıcak diye. Yediklerime de çok önem vermedim yani herşeyden yedim aslında sağlıklı sağlıksız. Hamburger pizza kola vs yedim içtim. Ama sebze meyve tavukta yedim.muz ve elmaya ağırlık vermiştim 2. Trimesterda. Çok şükür şuan bebişin kilosu gayet normal :)
AsELinAnneSi__ Minikruyam 35+4 üz ama bir hafta önde herşeyi kilosu biraz geri 2500/2600 civarı son ayda daha fazla yediklerimiz bebeğe yarıyor
elifsen Formda karşılaştığım kadarıyla tamamen genetik bence. Toplam 5 kilo alıp 3,5 kilo doğuranda var, 20 kilo alıp 2,5 kilo doğuranda. Bazen birinin yediği bebeğe iyi kilo aldırıyorken bazıları ise dümdüz besleniyor tosun doğuruyor 😂
Minikruyam elifsen ya çok kilolu olsun olmasın diye bı fikrim yok sağlıklı olsun da minyon olsun hiç farketmez sağlığı için kemikleri için yada işte organları için üzülüyorum çünkü et yumurta yiyen bı insan değilim gebe kaldigimdan beri zorlaa yiyorum süt balıkta yok zorluyorum kendimi inşallah rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip eder 🤷
Dilansmr21 2424aa Benim doktorum çok fazla süt tüketme süt kalsiyum dengesini bozar dedi dediğiniz süt ve muz karışımını ben yoğurtla yapıyorum
okk Minigiim-vebenn52 soda degil aslında mineralli su ya da soda olacaksada magnezyum içerdiği yüksek olan soda olmalı
Minigiim-vebenn52 2424aa teşekkür ederim bende içeyim bari kalkıp sade sodayı bir kere ağzıma sürmemiştim hamileliğe kadar 😂
Nursonmez 2424aa ben normalde çok sade soda içen birisiyim hamileliğimin başından beri eşim asla içirtmedi ne kadar anlatsamda kabul etmedi keşke anlasa bişey olmayacağını hatta iyi geleceğini ama sonunda anlaştık doğurmadan 1 tane içecem inşallah😂
Minikruyam aysenur30a tesekur ederim benimde beslenme alışkanlığım çok kötüydü hep fast food gibiydi et balık süt yumurta bunlardan tiksiniyorum ama zorlamaya çalışıyorum kendimi gebe kaldigimdan beri Kendim kilo alım almiyim önemi yokbebek sağlıklı olsun inşallah
2424aa Nursonmez ilk üç aydan sonra günde bir tane bebeğin kemikleri için çok faydalı Neyse ikna etmişsin🤣🤣🤣
Minikruyam AsELinAnneSi__ inşallah ilerler sıkma canını sanırım normalmiş bı hafta iki hafta geride ilerde olması
aysenur30a Minikruyam ben et tavuk balıktan tiksindim ilk 5-6 ay hiç yemedim. Balığı hamileliğim boyunca en fazla 3 kere yemişimdir. Ette sadece köfte kıyma olarak yiyebiliyorum ama tavuğa ağırlık verdim son aylarda . Birde sabahları yumurta yemeni tavsiye ederim
AsELinAnneSi__ Minikruyam İnşallah canım sağlığı yerinde olsunda zayıf veya yapılı olmasının bir önemi yok Rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun onsallah 💕😊🤲