gzdekless Burcu__0506 keşke benimde öyle olsaydı kendiliğinden geçseydi ilacı içince inerse şişliği bırakçam çok fazla kullanmak istemiyorum zaten
Fatima1992 gzdekless augmentin diye tablet var onu icdim ben. Doktor soyledi icebilirsin. Sismelerde etkilidir
gzdekless Fatima1992 aguamentin satışı durmuş 4 aydır yokmuş aynı içeriği olan antibiyotik verdi klamoks adı
Elif_Sibel gzdekless doktorunuzla görüşün eğer sağlık açısından aksi bir durum söz konusu değilse zaten sizi bir diş doktoruna yönlendirir ya da uygun bir ilaç başlar. Ben doktor gözetiminde gittim dolgu yapıldı boşuna ağrı çekmeyin.
pikachuu gzdekless asla kendiliğinden geçmez ben de 5 aylığım ve dişim iltihap oldu ağrıdan generdim 1 hafta girmedim doktora anca acillik oldum da antibiyotikle geçti. Allah sabır versin
gzdekless pikachuu evet canım bende antibiyotik içiyorum o kadar kötü ki Allah düşmanıma göstermesin geceleri gündüzleri bana zindan etti bu diş apsesi 😔😔😔