gzdekless Kızlar 5 aylık hamileyim dişim iltihap olmuş yanağıma kadar şişti duramıyorum ağrıdan evde yapabileceğim bir şey varmı gargara olarak doğal yöntemle ilaç yasakmış Allah rızası için bilen varsa bilgi versin 😔😔
Mavimsii_56 gzdekless yok kız ne yasagı ben gittim yaptırdım gecici dolgu yaptı flim bile cekti dogumdan sonra gel dedi dr izin al git boşuna cekme agrıyı
aysenur30a gzdekless vala ben ilk 3 aylık dönemde aşırı ağrı çektim ağladım ne olursa olsun dişimi yapın dayanamıyorum dedim kimse ilgilenmedi. Kadın doğum uzmanımı aradım agumentin antibiyotik verdi sağolsun geçti bu şekilde
Elfanne gzdekless hayır tabiiki ilaç yasak değil hemen Bi diş klinigine gidin augmentin yazar alırsınız içersiniz ardından doktor onayı alıp her işlemi yapabilirsiniz ben iki hafta içinde 2 diş çektirdim ilk 3 Ay ve son 3 Ay genelde işlem yapma taraftarı değiller ama augmentin veya largopen istediğiniz zaman kullanırsınız ağrı olunca ben 3 kutu antibiyotik içtim şükürler olsun bisey olmadı ağrı enfeksiyon bebislere daha zararlı
Krtcm gzdekless vucuttaki iltahap bebek için risk gebelikte diş tedavisi yapılabiliyor drunuza gidin gecen hafta dolgu yaptırdım
Burcuilker1 Mavimsii_56 bana film çekmedi diş hekimi riske girmeyelim dedi ilaç verdi idare et dayan dedi🥺
Busra41-46 Benimde diş sorunum var kadın doğum doktorun izin verdiği sürece tedavi uygulanabiliyor boşuna ağrı çekme
gencbir_anne Parol içebilirsin , düzenli olarak dişlerini fırçala, tuzlu suyla gargara yapabilirsin bir de
Mavimsii_56 Burcuilker1 valla bnmki yaptı özele gittim çürükmüş cekmeye gerek yok dedi gecici dolgu yaptı öyle yani
Burcuilker1 Mavimsii_56 yo bende özele gidiyorum doktorum onay kağıdı verdi ama diş hekimi röntgen riskli riske girmeyelim dediği için çekme işlemi yapamadık çünkünbenim 20 şik dişti film şarttı neyse en anızından siz kurtulmuşsjjuz ağrıdan acıdan valla
Burcu__0506 gzdekless valla canım aynı durumu bende yaşadım ama sadece damardan parol aldım bide ara ara parol kullandım ve tuzlu suyla gargara yaptım gebe olduğum için birşey yapamam dedi
gzdekless Burcu__0506 antibiyotik kullanacağım canım doktoruma sordum mecbur onu kullanman lazım dedi sabah kalktım yüzüm gözüm şiş aguamentin yazmış 😔
Minikannesi00 gzdekless bende kullandım kutu bitmeden geçti bıraktım ,bir de ağrısı için dişinol sürdüm . Ancak onunla uyuyabiliyordum . İçinde karanfil yağı falan var
gzdekless Burcu__0506 keşke benimde öyle olsaydı kendiliğinden geçseydi ilacı içince inerse şişliği bırakçam çok fazla kullanmak istemiyorum zaten