38+2 yiz. Bugün nişan geldi ve doktorumu aradım. Gayet sakin bir hazırlık yaptıktan sonra nst için hastaneye gittim hafif sancı gözüktü. Tabi bu haftada yapılacak olan çatı muayenesini oldum, korkulacak bir şey yok kızlar kendinizi hazırladıktan sonra. 2 cm açıklığım vardı. Evde geçirmek istedim yatış vermek istemedi doktorumda beklemedeyiz bakalım