iremkoftercioglu Mrvhrc123 benimde 30 Kasım doğum olacak inşallah ☺️ gece uykusu kalmadı artık onun haricinde herşey çok güzel 2. Gebelik zaten ☺️
Bsr_0 Mrvhrc123 son 29 karnım çok gergin iki büklüm oluyorum dayanamıyorum acısına patliycak gibi oluyo nefes darligi var otururken bile nefes nefese kalıyorum gündüz bulantilarina ek bir de gece bulantıları başladı sağlıkla kolayca kucağımıza alsaydık bir an önce inşallah 40 a kalmaz miniğim hemen doğurmak istiyorum 🙈🌸
Aysesultan97 iremkoftercioglu benimde 2.gebelik planlı sezaryenle doğum olacak gibi görünüyor. O yüzden son 3 hafta kadar kaldı diyebilirim. Yalancı sancılar olmaya başladı. Karın sertleşmesi kuvvetli bebek hareketleri gibi hissediliyor.35+3 haftalık sizinki
Mrvhrc123 iremkoftercioglu hayırlısıyla kucağımıza alalım ben birde grip oldum üstüne uyku hepten haram oldu
Mine-1 iremkoftercioglu bizde 34 haftalığız bize de Kasım sonu demişti 40 haftamız 5 aralığa denk geliyor diye konuştuk ama size 30 Kasım diye nasıl tarih verdi acaba ne zaman söyledi kaç haftalıkken belli oldu yani bide çatı muayenesi oldunuz mu acaba nasıl doğumunuz olacak bilmiyorum ama pazartesi kontrolüm var benimde çatı muayenesi yapalım demişti bende olmaktan korkuyorum sezeryan olursan muayene yaptırmana gerek yok demişlerdi bi bilgi verir misiniz ☺️
Aysesultan97 Bsr_0 ilk gebelik mi. Bu şikayetleriniz ile nstye girdiniz mi sancı çıkıyor mu yoksa yalancı sancılar denilen düzensiz sancı olarak mı geçiyor
Suprizzm34 34 haftadayım kızlar felaket bır bel agrısı arada bebek kasılıyor içerde bırde cok tuvalete cıkıyorum uyku sıfır ama bel agrısı benı korkutuyor sizde de oluyor mu
Aysesultan97 Suprizzm34 bende bel ağrıları sırt ağrıları karında sertlik veya kuvvetli bebek hareketleri gibi anlayamadığım ağrılarım var. Nst de çekildim bugün.sikinti yok dedi doktorum
dilan_kayalar_teker Suprizzm34 evet bel ağrısı oluyor maalesef bende 34 haftayı bitirmek üzereyim bel ağrısı bende de var ama çoğu gebede oluyor zaten bence korkulacak bir durum değildir gene de kontrole gittiğinizde doktorunuza danışın isterseniz
Tugbakara Son 17 gun ankara bilkentte dogum yapacagim bel agrisi karin agrisi enfeksiyon hepsi bi arada hayir tecrubesiz bi kadinda degilim ama buluyor beni isde 3 bebek bu gece uyku hicc uok ama gunde en az 3 kere dus
Aysesultan97 Tugbakara en az 3 kere duş demişsiniz. Ağrıları vs hafiflettigi için mi acaba. Kaç haftalıksiniz
Sevde43 Aysesultan97 37+3 teyiz bel ağrısı yalancı sancılar oluyor haftaya cumaya Dr gün verdi bakalım ozmn kdr erkenden sancılar çoğalmazsa tabi oğluma kavuşcam inşallah 🥰
Bsr_0 Aysesultan97 evet ilk gebeliğim doktorum nst istemedi daha hiç kontrole gittiğimde tarif ettim karnım sertlesiyo patliycak gibi oluyo diye onlar kasılmalar artık öyle olması normal 1 dakika sürer geçer dedi ama benim sertleşip gerilince bir dakikadan daha uzun suruyo kasılma nasıl bsey diye merak ediyordum o yaşadığım kasilmaymis 😊
Aysesultan97 Aysesultan97 Tugbakara teşekkürler bizede fikir olsun . Yalancı sancılar hafifletiyor ılık duş demekki
iremcansin Benimde tam 37. Hafta medicanada normal doğum yapmayı planlıyorum her şey yolunda giderse bir an önce gelsin artık çok heyecanlo ve sabırsızımmm 🤭
Aysesultan97 Mooomm doğum şekliniz belli mi ? İlk gebelik mi veya . Çok az kalmış. Önceki günler hazırlık süreci olunca telaş ile nasıl geçtiği anlaşılmıyordur da son günler öylece beklenince gün geçmiyor gibi his doğrudur
Ybah Son 19 gün bakalım bu hafta doktor normal mi sezaryan mi söyler Bel agriniz varsa magnezyum ya da maden suyu kullanın Ya da emzirme yastığını belinize takın öyle uyuyun bi nebze iyi gelir