777gonul_ sehrengiz_8 selam canım şimdi geldim doktordan bebegi gorduk yeni oluşuyor kalbi çok yeni atıyor çok küçükdu 6+4 haftaya uyumlu değildi 5+4 haftayla uyumluydu
sehrengiz_8 777gonul_ a a a çok sevindim önceki gittiğinizde keseniz kaç mm idi. İnşaAllah bende güzel haberler alırım
Mrvcakatt omersevval13 hayir o sekilde belli olmuyor 8. 9. Hafta omasina ragmen bebek veya yolk sac gozukmemisse o zaman bos gebelik oldugunu varsayabiliriz