omersevval13 boş gebelikte beta değeri artıyor evet ama dengesiz oluyor bir süreden sonra düşüş çıkışlar tekrar başlıyor 6 ay önce başımdan geçti ara ara lekelenme tarzında kahverengi kanamam oluyordu kâbus gibi bir şeydi inşallah öyle bir şey yoktur ama varsa bile sana tavsiyem kesinlikte anastezisiz kürtaj olmaman beni anestezisiz kürtaj yaptılar ama ömrümden ömrü gitti inşallah düşündüğün gibi bir şey yoktur ve bende ayrıca iç bulantısı baş dönmesi hamileliğe dair hiçbir belirtim yoktu adet olmamak idrarda kanda pozitif çıkması dışında