Bende preklampsi den dolayı maalesef bebeğim kilo almıyor artık suyu çok azalmış durumda uzun zamandır yüksek tansiyonları düşürmekle uğraşıyoruz 35+3 ama gelişimi çok daha geriden geliyor zayıf haftasına göre. Pazartesi bende sezeryan olucam. Küvez süreci bekliyor bizide.. inşallah sağlıkla yavrularımıza kavuşuruz arkadaslarım😞🤲🏻