elvangnc ya dediğim gibi ümitlendirmek istemiyorum kan verin en iyisi ama ben de kürtaj oldum 4ay önce ve adetlerim 25 16 30 21 şeklinde gitti . Siz biraz daha dikkat edin gebelik ihtimaline karşı birkaç gün sonra da kan verin hatta 30gün ise kanda çıkar . Eğer ki yoksa gebelik üzülmeyin ama en hayırlı zamanda olacaktır 😇🌸