Merve_ceyhan0803 elvangnc bu yumurtlama değil kuzum zaten yumurtlama günü çok koyu çıkıyor ikisi de diğer günler böyle silik çıkar hep
1palyaco elvangnc adet günü yumurtlama görende var ama ben bu şekilde yaptığım da gebe olduğumu öğrendim . Kasık ağrım falan vardı çok aynı zamanda gebelik testi de yaptım pozitif çıkmıştı .
Krpzah06 Zaten ovülasyon günü hariç hep böyle çıkıyor bu testler ovülasyon günü ikisi de çok koyu oluyor yada t çizgisi c den daha koyu oluyor diğer günler hep böyle çıkar
elvangnc 1palyaco asiri bel agrim var adet oncesi tum belrtiler ayni sanmyorum hamilelgi gecen sene kasimda alti aylik bebegmi kaybettm karnmda 9aydr deniyoruz okdar alistmki negatife🥹
Sumeyyealts Ben gebeliğimi bu şekilde öğrendim adete yakın yumurtlama çok zor eğer ki düzenli adet oluyorsanız, gebelik testi yapmanızı öneririm
1palyaco elvangnc başınız sağolsun üzülmeyin Allah en hayırlı zamanda nasip edecektir inşallah o zaman çok yakındır 🙏🏻🌸 tabikide ümitlendirmek istemiyorum ben böyle yaşadığımı belirtiyorum belirtilerim de adet belirtileri gibiydi dediğiniz gibi . Ama adet günü yumurtlama görende oluyor ay da iki kez yumurtlama görende her ihtimal var yani .
1palyaco elvangnc benim adet düzensizliğim vardı adeti birinci gün sayarsak 22.gün yaptığım da bu şekil çıktı .
duriskonunannesi elvangnc son yaptığım adet oncesiydi ama giderek koyulasiyordu günden güne, yumurtlama belirtilerine bak benim yumurtlama belirtim yoktu sadece testim koyulasiyordu ordan şüphelenip gebelik testi yapmıştım
elvangnc Seval0sevall yumurtlamayi 16-17 snde gordm canm adete uc gun kalaya gore biraz koyulasti ovulasyon testim bu o