GEBE OKULU NEDİR?
Anne ve baba adaylarının doğum öncesi, doğuma hazırlık, doğum ve doğum sonrası dönemi sağlıklı ve rahat geçirebilmeleri için bilgi sahibi olmalarını ve bu süreci bilinçli bir şekilde geçirebilmelerini sağlayacak, deneyimli ve uzman sağlık personeli ile sağlık kuruluşu bünyesinde bulunan eğitim ve danışmanlık merkezidir.
Gebe okulunu ilk duyduğumda “Ne gerek var?” Demiştim. 3 haftadır derslere gidiyorum inanılmaz keyifli geçiyor. Ve her hafta yeni bilgilerin yanısıra doğru bilinen yanlışları da öğrenmiş oluyorum. Aklımıza takılan soruları sorup bilgi alabiliyoruz. Doğuma psikolojik olarak hazırlanıyoruz. Bebeğimizi ve kendimizi keşfediyoruz.
Siz gebe okuluna gidiyor musunuz? Gebe okulu hakkındaki düşünceleriniz neler? 🤗