Bende izmit çarşıda oturuyorum ve cidden hangi hastanede doğum yapsam diye kafam çok karışık geçen umuttepeye gittim nstyi bağlamayı bilmeyen stajyerleri koymuşlar aynı şekilde ultrasondaki bana bakan doktor da stajyerdi hiçbişeyi düzgün bakamadılar doğum sırasında oraya gitmek de bana pek mantıklı gelmedi. Napıcam bilmiyorum doğuma çok kısa bi süre kaldı. Aynı şekilde özellerde çok pahalı