Dmlaysun Sürekli sabit sol pozisyon da yatmanız tabiki rahatsız eder ve imkansız da. 6.aydan önce ara sıra sırt üstü yatmanız problem oluşturmaz, 6.aydan sonra bebek toplardamara baskı yapacak kadar büyümüş oluyor. Şahsen ben dinlenmiş olmamda önemli diye düşünüyorum ve çoğunluk sol olsada diğer tarafada yatıyorum. Sabit yatmak çol rahatsız edici çünkü.