-Annem aslında düzenli olarak hiçbirini yapmadım. Hurma çok tatlı geldi yiyemedim. Adaçayı almıştım 1 hafta falan ancak içmişimdir. Son 1 haftada da çok ağrı baskı hissettiğim için evde ayağa bile zor kalkıyordum. Benim doğumumda epizyotomi olmadı ama kendiliğinden yırtık oldu. Belki tüm bunları yapsam yırtık olmayacaktı 🙈