Kızlar bikaç gündür yazıyordum çok ağrım var dayanamıyorum diye. Bu sabah 7.30da suyum geldi akşam 19.30da doğum yaptım. Şuan biraz yorgunum tebrik mesajlarına cevap verebiliyorum ancak en kısa sürede sizlerle hikayemi paylaşıcam. İlk doğumumdu çok hızlı oldu suni sancısız o yüzden çok ağrı çektim. Doktorum kesi yapmadı bikaç tane yırtığım oldu onları dikti darısı bekleyen herkesin başına 🙏🙏🙏