Glteyms Anlıyorum ama ben sizden cevap beklemiyordum post sahibiyle aynı durumda olduğum için ona yazmıştım yalana mecbur kalacağınız bir durum yoktu. Herkesinki sizinki gibi sonuçlanacak diye bir şey yok sonuçta. Her ne yaşarsanız yaşayın bence bazı hassas durumlarda daha düşünceli davranılabilir. Her doğru her yerde söylenmez misali. Bu süreçlerde insan gerçekten kötü hikayeler yada felaket tellallığı yerine sonu ne olacak olursa olsun olumlu şeyler duymaya ihtiyacı oluyor. Sadece size bunu belirtmek istedim.