Ya aslında bebeğim çok iyi kilosu suyu çok şükür tek bir sıkıntı kalpte bir sorun var bide haftası dolduğu için öyle bir karar alındı 3 farklı doktora girdim üç doktor da aynı şeyi uygun gördü ama Ultrason ve Nst dışında bisey bakilmadi çatı muayenesi falan yapılmadı hiç. Gittiğim hastnede iyi kendim artık okdr hareket yürüyüş merdiven in çık yaptım ki yine tık yok dua edyrm hala kendi sancılarım gelsin ama zor bakalım hayırlısı ilk doğum sezaryen olmak istemedim bakalım hayırlısı