GigiRose benimde rahmimde perde var kızımı 38+4 de dünyaya getirdim ama.ful yattım progrstan kullandım hamileliğin başından itibaren prof gidiyordum ameliyat etmem ameliyatın da riskleri var dedi hiç çocuk deneyimin yok belkide hiç etki etmeyecek dedi dediği gibide oldu sorunsuz doğdu kızım şimdi ikinciye hamileyim 34+ haftadayim şükür şimdilik sorunsuz ilerliyor ama yeri dar dedi doktor erken alınma ihtimali var o yüzden olabildiğince stresten uzak durun ve bol bol dinlenin kendinizi yormayın sağlıcakla kavusun ins ☘️