Rahim duvarını ikiye bölen bir perde varmış bende. Doğuştan oluyormuş doktor rahimde yer olmadığı için çocuk büyüdükçe sıkışacağını düşük olabileceğini ya da erken doğabileceğini söyledi. Rahmi bu şekilde olup doğum yapan var mı? Varsa doğum yaptınız mı neler yaşadınız? Doğum normal mi yoksa sezeryan mıydı?